C

CONFERINȚA #WEBBIZ 2017 “Dezvoltarea afacerilor de succes în mediul online”

Miercuri, 27 septembrie 2017, începând cu ora 9:00 şi finalizând cu ora 17.00, la sediul Camerei de Comerț și Industrie Iași, va avea loc ce-a dea doua ediție a Conferinței #WebBiz – „Dezvoltarea afacerilor de succes în mediul online”. Este primul eveniment de acest gen, din zona Moldovei, care se adresează atât reprezentanților mediului de afaceri, cât și specialiștilor din mediul online din Iași.
Conferința #WebBiz 2017 este un eveniment complex de dezvoltare a afacerilor în mediul online.
Specialiștii de top din industria online vor împărtăși experiențele proprii în cadrul secțiunilor:

  • branding și design,
  • web design și e-commerce,
  • comunicare și promovare,
  • marketing online și social-media.

În cadrul acestui eveniment se vor prezenta instrumente pentru dezvoltarea afacerilor în mediul online: tehnici, strategii, mecanisme, tendințe care să stimuleze, să inspire și să dezvolte profesional reprezentanții mediului de afaceri local, specialiști din domeniu și pasionații de noile trenduri online.
Speakerii vor prezenta noile tendințe și strategii de succes utilizate în mediul online în cadrul
Conferinței #WebBiz 2017. Printre speakerii care vor fi prezenți se vor regăsi specialiști cu
notorietate, reprezentanți ai companiilor și agențiilor de top din industria online din Iași: Alexandra Gugiuman –  Redactor Șef InSociety.ro, Raluca Daria Diaconiuc – Prezentator Apollonia TV, Jurnalist Agro TV și Corespondent Radio Iași, Sebastian Botez – Fondator Webgrade, Valentin Burlacu – General Manager Rofilco, Diana Dimitriu – Project Manager Artvertising, Andrei Balanica – Web și Graphic Designer Grapefruit.
Prima ediție a Conferinței #WebBiz 2016 s-a desfășurat în data de 23 iunie 2016, la Camera de
Comerț și Industrie Iași. Evenimentul a fost organizat cu sprijinul a 17 parteneri, 12 speakeri au
împărtășit strategii de succes în mediul online celor peste 80 de participanți.
Taxa de participare la eveniment Early Bird este în valoare de 125 lei, valabilă în perioada 20
august – 15 septembrie 2017. Aceasta taxă include: accesul la conferință și la toate sesiunile
evenimentului, mapa participantului, pauze de cafea și prânz, sesiunile de business networking.
Pentru mai multe detalii, vă invităm să vizitați pagina web: www.mbevent.ro sau să ne contactați la adresa de e-mail: office@mbevent.ro și la numărul de telefon: 0748247737.

Tags

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *